Nepieciešama palīdzība? info@partyinbox.lv +371 244 09944
Tirdzniecības salons -Kr.Valdemāra iela 147 k-1, Rīga
lv
Sazinieties ar mums
Kontakti
Mans profils
Iepatikušās preces
Akcijas

Jūsu pirkumu grozs ir tukšs!

Blogs

BUJ

Kā uzzināt, ka partyinbox.lt saņēma manu maksājumu par precēm?

Saņemot Jūsu maksājumu, izsūtīsim elektronisko vēstuli, kura apstiprinās, ka Jūsu pasūtījums tiek izpildīts.

Vai ir droši pirkt interneta veikalā partyinbox.lv?

Jā. Ja izvēlaties maksāt ar bankas pārskaitījumu, vai tas būtu caur Jūsu internetbankas sistēmu vai ar veikto pārskaitījumu tuvākajā bankas filiālē, Jūsu informāciju zināsiet tikai Jūs pats un banka.

Cik ilgā laikā es saņemšu preci?

Saņemot Jūsu pasūtījuma apmaksu, preces piegādāsim uz Jūsu norādīto adresi 1-2 darba dienu laikā. Pasūtījumi pakomātos tiek nogādāti 2-3 darba dienu laikā. Neparedzētu apstākļu dēļ piegādes laiks var pagarināties. Tādā gadījumā personiski ar Jums sazināsimies un informēsim par jauno preču piegādes datumu.

Kas notiek, ja ierodoties kurjeram, manis nebūs mājās?

Veicot preču pasūtījumu neaizmirstiet, ka preces tiks piegādātas uz Jūsu norādīto adresi saskaņā ar preces piegādes nosacījumiem. Kurjers ar Jums sazināsies par piegādes laiku. Ja nesanāks ar Jums sazināties pasūtījumā norādīto telefona numuru, sūtījums tiks atgriezts noliktavā un otro reizi tiks piegādāts par papildus maksu.

Cik maksā piegāde?

Preču piegāde ar kurjerdienestu uz pasūtījumā norādīto adresi maksā 4.20 EUR, visā Latvijā. Piedāvājam preču piegādi arī "Omniva" pakomātos, piegādes izmaksas 3.20 EUR. Visiem pasūtījumiem, kuru kopsuma ir virs 35,00 EUR - piegāde ir bez maksas.

Preču saņemšana faktiskajā salonā/ veikalā Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 147, k-1 ir bez maksas.

Tirdzniecības salona darba laiks:

Darba dienās: 10:00-18:00

Sestdienās: 10:00-15:00

Svētdienās: Slēgts

Kā var atgriezt vai apmainĪt preci?

Ja Jūs vēlaties apmainīt vai atgriezt preces, lūgums sazināties ar mums, rakstot e-pastu: info@partyinbox.lv gaidīsim šādu informāciju: atgriežamās preces nosaukums, pasūtījuma numurs, atgriešanas iemesls (ar defektu, piegādes laikā sabojāta paka un/vai prece, saņemtā prece neatbilst pasūtītajai, cits – noteikti norādīt). Divu darba dienu laikā no Jūsu ziņas saņemšanas pārbaudīsim informāciju un ar Jums personīgi saskaņosim preču apmaiņas vai atgriešanas kārtību un nosacījumus. Informējam, ka par kvalitatīvu preču apmaiņas piegādi maksā pircējs.

Kādas preces nav atgriežamas?

Nav atgriežamas tādas preces, kam nav nekādu defektu, bet kas jau ir bijušas lietotas, ar sabojātu iepakojumu.

Neatradāt vēlamo tematisko atribūtiku vai citas preces?

Ja neatradāt, ko meklējāt, sazinieties ar mums. Mūsu mērķis - piedāvāt pēc iespējas plašāku tematiskās svētku atribūtikas sortimentu. Sadarbojamies ar lielākajiem svētku atribūtikas ražotājiem, tapēc centīsimies atrast to, ko Jūs vēlaties vai piedāvāsim atbilstošu alternatīvu. 

Organizēju īpaši lielu pasākumu-vai varu cerēt uz atlaidēm?

Protams! Sazinieties ar mums aprakstot gaidāmo pasūtījumu un mēs Jums noteikti piedāvāsim izdevīgākos nosacījumus.

Neatradi atbildi?

www.partyinbox.lt svetainėje naudojami slapukai. Jei sutinkate su slapukų naudojimu spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau apie slapukus galite skaityti Privatumo politikoje.